Powered by Blogger.
RSS

Lepaskanmu Kerana Terpaksa

Lepaskanmu Kerana Terpaksa
by Ukays

Tak dapat ku lupakan kenangan silam
Susah dan senang kita harungi berdua
Bersumpah setia hidup mati bersama
Sehingga ke penghujungnya

Tergamak engkau meninggalkan diriku
Disaat aku memerlukan kasih sayangmu
Kini aku sendiri meneruskan hidup ini
Bersama hati yang telah kau lukai

Menyesalnya aku menyintai dirimu
Kini kusengsara akibat perbuatanmu itu
Kini kau bahagia hidup disampingnya
Oh mudahnya aku kau lupakan

Betapa sakitnya pedihnya
Kau kata kau cinta dia
Mengapa diriku akhirnya menjadi
Mangsa dalam percintaan oh pilunya

Terpaksalah aku sendiri mengundurkan
Diri demi keluargamu mengharapkan
Agar ku berlalu pergi
Untuk sidia pilihan hatimu
Dengan rela kau lafazkan
Selamat tinggal sayang
Kudoakan agar kau bahagia
mp3 Lepaskanmu Kerana Terpaksa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...